رزومه دکتر محسن باقری

نام و نام خانوادگی : محسن باقری
سال تولد : 1358
شغل :
مرتبه علمی :
کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی، دانشگاه اراک (۱۳۸۶-۱۳۸۴)
کارشناسی تکنولوژی آموزشی، دانشگاه اراک(۱۳۸۴-۱۳۸۰).مقاله ها :
باقری، محسن ( ۱۳۸۷). تاثیر یادگیری مبتنی بر پروژه در محیطی غنی شده از فناوری بر مهارتهای دانشجویان. کنفرانس فناوری آموزشی در عصر اطلاعات و ارتباطات. دانشگاه شهید چمران اهواز.
باقری، محسن (۱۳۸۷). ارزشیابی سیستم های آموزش مجازی. سومین کنفرانس آموزش الکترونیکی. تهران، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی.
باقری، محسن ( ۱۳۸۵). طرح مطلوب یادگیری الکترونیکی برای آموزش و پرورش ایران. همایش نقش تکنولوژی آموزشی در بهبود فرایند یاددهی- یادگیری، تربیت معلم، خرم آباد.
Bagheri, M., Gerami, M., Khodabandelou, R., Wan Zah, W. A., & Seifi, M. (۲۰۰۹). Effects of project-based learning on student attitude toward their major. Paper Presented at the ۱ st International Conference of Educational Research (ICER). University Putra Malaysia
Khodabandelou, R., Shahhosseini, M., & Bagheri, M. (۲۰۰۹). Postgraduate students’ perception of barriers toward utilization of online learning in higher education. Paper Presented at the International Education Conference (INEC), USCI Uinversity, Malaysia
Gerami, M., Akbari, O., & Bagheri, M. (۲۰۰۹). Introducing Teacher Action Research ( TAR ) to Language Teachers: A New Movement in Language Pedagogy . Paper Presented at the ۱ st International Conference of Educational Research (ICER). University Putra Malaysia
2016- Effect of Webquest strategy on students self-regulation skills. bagheri M, Abdoli S, Khanmohammadi M. A paper presented in the eighth national conference of education. Tehran. Tarbiat Dabir University
2016- Effect of Webquest strategy on students self-regulation skills. Bagheri M, Hamzeie A, A paper presented in the tenth national conference Electronic Learning. Tehran. Information communication ministry
2015- Investigating the Relationship between Learning Styles and Students’ Performance in English Course. Faraji. M. N, Bagheri, M, Abassian J.R. Asian Journal of Research in Social Sciences and Humanities Vol. 5, No. 9, September 2015, pp. 143-152
2015- Effect of project-based learning strategy on learning performance of students with different achievement levels Bagheri, M., Zarifi, A.v., Wan Zah, W.A., Asian Journal of Research in Social Sciences and Humanities , 264-255, (5)5.
2015-Compare and Investigate The Relationship between Tendency to E-Learning, Entrepreneurial Behavior and Academic Achievement among Postgraduate Students in Faculty of Humanities of Arak University. Bagheri. M, Hashemi Gheshlaghi, M. Spectrum: A Journal of Multidisciplinary Research Vol. 4 Issue 9, September 2015, ISSN 2278-0637, pp. 22-32.
2015-Effect of self-directed-learning process on multimedia competencies of educational technology students, World Journal on Educational Technology, Bagheri, M., Hashemi Gheshlaghi, M., Joshaghan nezhad, F 22-30,(1)7
تولید و اعتباربخشی چندرسانه ای و شبیه ساز آموزش عکاسی- دانشگاه اراک- ۱۳۹۴-۱۳۹۳
بررسی رابطه بین سبک های یادگیری، مهارتهای یادگیری خودراهبری و عملکرد زبان انگلیسی دانشجویان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان
راهنمایی و مشاوره پایان نامه
از سال ۱۳۸۷ تا کنون
کارشناسی:
تدریس دروس: کاربرد کامپیوتر در آموزش، مقدمات کامپیوتر، آشنایی با مراکز مواد آموزشی، آموزش مبتنی بر سیستم ها، روش ها و فنون تدریس، کارورزی و پروژه های گروهی،
کارشناسی ارشد:
تدریس دروس
- طراحی آموزشی
- طراحی مراکز یادگیری
- تکنولوژی آموزشی پیشرفته
- آموزش و پرورش تطبیقی پیشرفته
اصول برنامه ریزی آموزشی